S.p.s. ,,maxinjauris liceumi”
I – II
semestri
2019-2020 sasw/weli
Tematur-kalendaruli gegma qarTul
enasa da literaturaSi
Xა
- Xბ - კლასები
საგნის
ხელმძღვანელი ანჟელა ჯაყელი
კათედრის
ხელმძღვანელი /ა.ჯაყელი/
I სემესტრი
საათების რაოდენობა: 74 ;
შემაჯამებელი 4
საგნის
ხელმძღვანელი -ანჟელა ჯაყელი
#
|
გაკვეთილის თემა
|
სთ /რაოდ
|
ჩატარ. დრო
|
სასწავლო
მიზანი
|
აქტივობები და მეთოდები
|
რესურსები
|
კავშირი ეროვნულ
სასწავლო
გეგმასთან
|
შეფასება
|
1
|
Sesavali saubari – Suasaukuneobrivi moZRvreba
adamianze
|
5სთ
|
16/09-
20/09/19წ
|
ზოგადი ანალიზის გზით
შუა საუკუნეების, როგორც ისტორიულ-კულტურუ-ლი მოვლენის გააზრება. საკლასო დისკუსიის წარმართვის უნარის განვითარება; მსჯელობი-სა და ანალიტიკური აზროვნების უნარის განვითარება
|
გაკვეთილი-სემინარი; მინი დისკუსია; მსჯელობა, კითხვების
დასმა, საშინაო დავალება
|
სახელმძღვანელოს ტექსტი.
სლაიდი“ჰუმანიზმი“
|
ქართ. X.1
ქართ. X.7
ქართ. X.8
ქართ. X.11
|
საგაკვეთილო და ჯგუფურ მუშაობაში ჩართულობა;
საკითხის გააზრების, დასკვნის გამოტანისა და
განზო-გადების უნარი
|
2
|
Eena da teqsti _ qarTuli enis mcire istoria
|
5სთ
|
23/09/19წ
27/09/19წ
|
საუბარი და ზოგადი ანალიზი ქართული მწერლობის შესახებ. ქართული სალიტე-რატურო ენის ჩამოყალიბების პროცე-სების განსაზღვრა. ძვ. ქარ-თული ტექსტებისადმი თავიანთი დამოკიდებუ-ლების გამოხატვა.
|
გაკვეთილი-სემინარი;სლაიდის ჩვენება,
მინი
დისკუსია;
მსჯელობა, კითხვების დასმა, საშინაო დავალება
|
სახელმძღვანელოს ტექსტი.სლაიდი -„უძველესი
ქართული წერილობითი ძეგლები“
|
ქართ. X.1
ქართ. X.7
ქართ. X.8
ქართ. X.11
|
განმავითარებელი,
განმსა-ზღვრელი
დაკვირვება მოსწავლეთა ქცევებსა და აქტივობაზე.
კითხვებზე პასუხის გაცემა.
|
3
|
შემაჯამებელი
სამუშაო №1
|
1სთ
|
30/09/19წ
|
გამოუმუშაოს წერითი
მეტყველების კულტურა;
|
ინდივიდუალური
|
|
ქართ. X.15
ქართ. X.16
|
განმსაზღვრელი
|
4
|
იაკობ
ხუცესის
„შუშანიკის წამება“
შესავალი საუბარი
|
2სთ
|
01/10/19წ
02/10/19
|
ქრისტიანობის
დამკვიდრება, მნიშვნელობა ქართული კულტურისთვის, ქართული კულტურის, ადამიანის განვითარების ქრისტიანული გზა, ჰაგიოგრაფიის
მხატვრული ბუნებისთვის.
ავტორი, VI-ის ქართლი.
მხატვრული ანალიზის ელემენტები.
|
ჯგუფში მუშაობა;
რუბრიკებში მოცემული
ინფორმაციების განხილვა;
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო. მოძიებული მასალები
|
ქართ. X.1
ქართ. X.2
ქართ. X.3
ქართ. X.9
ქართ. X.10
ქართ. X.11
ქართ. X.12
ქართ. X.13
|
საკლასო დისკუსიებში მონაწილეობისა და მსჯელობის
უნარი;
დაკვირვება მოსწავლეთა ქცევებსა და აქტივობაზე.
კითხვებზე პასუხის გაცემა.
|
4
|
იაკობ
ხუცესის
„შუშანიკის წამება“
ტექსტი
|
11სთ
|
03/10/19წ
18/10/19წ
|
ტექსტის ანალიზი,
ჰაგიოგრაფიული
ნაწარმოების გაცნობა–გააზრება. ავტორის ბიოგრაფიის გააზრება, დაკვირვება VI–ის ქართლის
მდგომარეობაზე. ინფრომაციის მოძიებისა და გააზრების უნარის განვითარება.
|
გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია;მსჯელობა,კითხვების
დასმა, წერა
|
სახელმძღვანელო,
ჩანაწერთა რვეული.
|
ქართ. X.1
ქართ. X.2
ქართ. X.3
ქართ. X.9
ქართ. X.10
ქართ. X.11
ქართ. X.12
ქართ. X.13
|
ფასდება მოსწავლის მიერ ტექსტში მოცემული
ინფორმაციისგააზრებისა და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი
|
5
|
ენა და ტექსტი
წერის სტრატეგიები,
ენის საუნჯე
|
2სთ
|
21/10/19წ
22/10/19წ
|
შეძლოს კითხვის მიზნის
შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება,
პერიფრაზის სასწავლო დანიშნულებით გამოყენება, რეფერატის დასაწერად ირჩევს
თემას, მოიძიოს და დაამუშაოს წყაროები. შეუძლია მხატვრულ-გამომსახვე-ლობითი
საშუალებების ამოცნობა.
|
წყვილებში მუშაობა,
დისკუსია; მსჯელობა; კითხვების დასმა, წერა
|
სახელმძღვანელო,
ჩანაწერთა რვეული.
|
ქართ. X.10
ქართ. X.11
ქართ. X.12
ქართ. X.13
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
დაკვირვება მოსწავლეთა აქტივობასა და ქცევებზე
|
6
|
შემაჯამებელი სამუშაო №2
|
1სთ
|
23.10/19წ
|
გამოუმუშაოს წერითი მეტყველების
კულტურა;
|
ინდივიდუალური
|
|
ქართ. X.15
ქართ. X.16
|
განმსაზღვრელი
|
2
|
იოანე საბანისძის „აბოს წამება“ მოვემზადოთ
ტექსტის წასაკითხად ავტორი, კომპოზიციაVII-II ქართლი.
გეოგრაფიული გარემო, ანალიზის ელემენტები
|
12 სთ.
|
24/10/19წ
08/11/19წ
|
შეძლოს აზრის მკაფიოდ
ჩამოყალიბება. ინფორმაციის მოძიება. ბიოგრაფიის გააზრება.
მსჯელობს არგუმენტირებულად. იფარგლება ერთი
თემით და თავს არიდებს ზოგად საკითხებზე მსჯელობას.
მსჯელობს მოცემული
მონაკვეთის ირგვლივ, გააზრებული აქვს მონაკვეთში წარმოდგენილი ფაქტები
|
მინი-ლექცია,
მსჯელობა
პაუზებით კითხვა
|
სახელმძღვანელო
დაფა,
ცარცი.
|
ქართ. X.1
ქართ. X.2
ქართ. X.3
ქართ. X.9
ქართ. X.10
ქართ. X.11
ქართ. X.12
ქართ. X.13
|
ფასდება მოსწავლის მიერ ტექსტში მოცემული
ინფორმაციის გააზრებისა და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი.
|
|
ენა და ტექსტი
წერის სტრატეგიები,
ენის საუნჯე
|
2სთ
|
11/11/19წ
12/11/19წ
|
შეძლოს
კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების
გამოყენება, პერიფრაზის სასწავლო დანიშნულებით გამოყენება, რეფერატის დასაწერად
ირჩევს თემას, მოიძიოს და დაამუშაოს წყაროები. შეუძლია მხატვრულ-
გამომსახველობითი საშუალებების ამოცნობა.
|
წყვილებში მუშაობა,
დისკუსია; მსჯელობა; კითხვების დასმა, წერა
|
სახელმძღვანელო,
ჩანაწერთა რვეული.
|
ქართ. X.10
ქართ. X.11
ქართ. X.12
ქართ. X.13
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
დაკვირვება. აქტიურობა. კითხვებზე პასუხის გაცემა
|
|
შემაჯამებელი სამუშაო №3
|
1სთ
|
13/11/19წ
|
გამოუმუშაოს წერითი მეტყველების
კულტურა;
|
ინდივიდუალური
|
|
ქართ. X.15
ქართ. X.16
|
განმავითარებელი.
|
|
გიორგი მერჩულეს „ცხოვრება გრიგოლ ხანძთელისა“,
ავტორი, გრიგოლის მოღვაწეობის ხანა, ჟანრი სივრცული გარემო. კომპოზიცია
|
2სთ
|
14/11/19წ
15/11/19წ
|
ავტორის ბიოგრაფიული
მონაცემების გაცნობა–გააზრება, ინფორმაციის მოძებნის უნარ-ჩვევების განვითარება.
შეუძლია ინფორმაციის
ამოკრება
|
პაუზებით კითხვა, კომენტრი. მსჯელობა
|
სახელმძღვანელო,
სქემების შედგენა
|
ქართ. X.1
ქართ. X.2
ქართ. X.3
ქართ. X.9
ქართ. X.10
|
|
3
|
,,უდაბნოთა ქალაქმყოფელი“
გიორგი მერჩულე „გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“
|
12სთ
|
18/11/19წ
03/12/19წ
|
მოცემული
მონაკვეთების გააზრება. მოქმედი გმირების ხასიათზე დაკვირვება, ახალი სიტყვების
ახსნა.
აყალიბებს აზრს
მკაფიოდ, მსჯელობს არგუმენტირებულად, იყენებს ფაქტებს
|
პაუზებით კითხვა, წყვილებში მუშაობა,
დისკუსია; მსჯელობა; კითხვების დასმა,
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
ქართ. X.1
ქართ. X.2
ქართ. X.3
ქართ. X.8
ქართ. X.9
ქართ. X.15
ქართ. X.12
|
ფასდება მოსწავლის მიერ ტექსტში მოცემული
ინფორმაციის გააზრებისა და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი.
|
4
|
გიორგი მერჩულე „გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“
ენა და ტექსტი,
წერის სტრატეგიები
ენის საუნჯე
|
9სთ
|
04/12/19წ
16/12/19წ
|
მოცემულ
მონაკვეთებზე დაკვირვება. საკუთარი დამოკიდებულებების გამოხატვს.
საუბრობს პერსონაჟის
ხატვის ხერხებზე. მსჯელობს ავტორის მეტყველების თავისებურებებზე.
საუბრობს საერო და
სასულიერო პირთა ურთიერთ მიმართებაზე.
საუბრობს იმის
შესახებ რაზე დააფიქრა მონაკვეთმა. აკრიტიკებს ან იზიარებს ნაწარმოების
პერსონაჟს ან ავტორის შეხედულებას.
|
მინი-ლექცია, სემინარი,მსჯელობა; ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
ქართ. X.1
ქართ. X.2
ქართ. X.3
ქართ. X.8
ქართ. X.9
ქართ. X.15
ქართ. X.12
|
ფასდება მოსწავლის მიერ ტექსტში მოცემული
ინფორმაციის გააზრებისა და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი.
|
5
|
შოთა რუსთაველი „ვეფხისტყაოსანი“-
საერო მწერლობის წარმოშობა, შესავალი საუბარი: ავტორი, ჟანრი, პროლოგი
|
4სთ.
|
17/12/19წ
20/12/19წ
|
მსჯელობს ძვ.ქართული
ლიტერატურისათვის დამახასიათებელ მოვლენებზე.
ინფორმაციული
მონაცემების მოძიება წიგნზე მუშაობის უნა-რჩვევების განვითარებისთვის. ჟანრის
თავისებურების განსაზღვრა.
|
მსჯელობა, პაუზებით კითხვა, პერიფრაზის გაკეთება
|
სახელმძღვანელო
განმარტებითი ლექსიკონები
|
ქართ. X.1
ქართ. X.2
ქართ. X.3
ქართ. X.4
ქართ. X.5
ქართ. X.7
ქართ. X.8
ქართ. X.13
ქართ. X.15
ქართ. X.16
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
აქტიურობაზე დაკვირვება
|
|
შემაჯამებელი სამუშაო №4
|
1სთ
|
23/12/19
|
გამოუმუშაოს წერითი მეტყველების
კულტურა;
|
ინდივიდუალური
|
|
ქართ. X.15
ქართ. X.16
|
განმავითარებელი.
|
7
|
მამა და შვილი ,,ამბავი როსტევან არაბთა
მეფისა.“ ,,ნადირობა“
|
3სთ
|
24/12/19წ
26/12/19წ
|
ინფორმაციული მასალის
მოძიება. მონაკვეთის გააზრება, წიგნზე მუშაობის ჩვევების გამომუშავება.
მკაფიოდ აყალიბებს
აზრს მსჯელობს არგუმენტირებულად.
აყალიბებს აზრს
გარკვევით.
|
მსჯელობა, პაუზებით კითხვა, პერიფრაზის გაკეთება
|
სახელმძღვანელო
განმარტებითი ლექსიკონები
|
ქართ. X.1
ქართ. X.2
ქართ. X.3
ქართ. X.4
ქართ. X.5
ქართ. X.7
ქართ. X.8
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
აქტიურობაზე დაკვირვება
|
8
|
სემესტრის შეჯამება/ელექტრონული
ტესტირება
|
1 სთ
|
27/12/19
|
|
|
|
|
|
sagnis
maswavlebeli ა.ჯაყელი
damtkicebulia da mowonebulia kaTedris mier
S.p.s. ,,maxinjauris liceumi”
I – II
semestri
2019-2020 sasw/weli
Tematur-kalendaruli gegma qarTul
enasa da literaturaSi
Xა - Xბ
- კლასები
საგნის
ხელმძღვანელი: ანჟელა ჯაყელი
damtkicebulia
da mowonebulia kaTedris mier
კათედრის
ხელმძღვანელი :
/ა.ჯაყელი/
საათების
რაოდენობა-81; ძირითადი-76; შემაჯამებელი-5
#
|
გაკვეთილის თემა
|
საათე-ბის
რ-ბა
|
ჩატარ. დრო
|
სასწავლო
მიზანი
|
აქტივობები
და მეთოდები
|
რესურსები
|
კავშირი
ეროვნულ
სასწავლო
გეგმასთან
|
შეფასება
|
1
|
Sesavali
saubari
|
1სთ.
|
15/01/20წ
|
მსჯელობს
ძვ.ქართული ლიტერატურისათვის დამახასიათებელ მოვლენებზე.
ინფორმაციული
მონაცემების მოძიება წიგნზე მუშაობის უნა-რჩვევების განვითარებისთვის. ჟანრის
თავისებურების განსაზღვრა.
|
მსჯელობა,
პაუზებით კითხვა, პერიფრაზის გაკეთება
|
სახელმძღვანელო
განმარტებითი
ლექსიკონები
|
ქართ.
X.1
ქართ.
X.2
ქართ.
X.3
ქართ.
X.4
ქართ.
X.5
ქართ.
X.7
ქართ.
X.8
ქართ.
X.13
ქართ.
X.15
ქართ.
X.16
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
აქტიურობაზე
დაკვირვება
|
2
|
უცხო
მოყმე. ნახვა არაბთა მეფისაგან მის
ყმისა ვეფხისტყაოსნისა რუსთველური შაირი და მისი სახეები. შედარება
|
3სთ
|
16/01/20წ
20/01/20წ
|
ინფორმაციული
მასალის მოძიება. მონაკვეთის გააზრება, წიგნზე მუშაობის ჩვევების გამომუშავება.
მკაფიოდ
აყალიბებს აზრს მსჯელობს არგუმენტირებულად.
აყალიბებს
აზრს გარკვევით.
|
მსჯელობა,
პაუზებით კითხვა, პერიფრაზის გაკეთება
|
სახელმძღვანელო
განმარტებითი
ლექსიკონები
|
ქართ.
X.1
ქართ.
X.2
ქართ.
X.3
ქართ.
X.4
ქართ.
X.5
ქართ.
X.7
ქართ.
X.8
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
აქტიურობაზე
დაკვირვება
|
3
|
ძიების
გზაზე. თინათინისაგან ავთანდილის გაგზავნა მის ყმისა ძებნად წასვლა.
|
3სთ
|
21-01/20წ
23/01/20წ
|
გამოუმუშაოს წერითი მეტყველების კულტურა;
|
ინდივიდუალური
|
|
ქართ.
X.15
ქართ.
X.16
|
განმსაზღვრელი
|
4
|
შეხვედრა.
,,ამბავი ავთანდილისა ასმათს რომ ეუბნება“ ,, შეყრა ავთანდილისა და ტარიელისა“
ვიდრე ,, ტარიელისაგან ხატაეთს წასვლა და დიდი ომი“
|
5სთ
|
24/01/20წ
30/02/17წ
|
|
ჯგუფში
მუშაობა;
რუბრიკებში
მოცემული ინფორმაციების განხილვა;
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო.
მოძიებული მასალები
|
ქართ.
X.1
ქართ.
X.2
ქართ.
X.3
ქართ.
X.9
ქართ.
X.10
ქართ.
X.11
ქართ.
X.12
ქართ.
X.13
|
საკლასო
დისკუსიებში მონაწილეობისა და მსჯელობის უნარი;
დაკვირვება
მოსწავლეთა ქცევებსა და აქტივობაზე. კითხვებზე პასუხის გაცემა.
|
5
|
„ქმნა მართლისა სამართლისა.,, წიგნი ტარიელისა ინდოთ მეფის წინაშე“ ალიტერაცია . რთული წინადადება,,
ვეფხისტყაოსანში“
|
5სთ
|
31/01/20წ
06/02/20წ
|
|
გაკვეთილი-სემინარი;
დისკუსია;მსჯელობა,კითხვების დასმა, წერა
|
სახელმძღვანელო,
ჩანაწერთა რვეული.
|
ქართ.
X.1
ქართ.
X.2
ქართ.
X.3
ქართ.
X.9
ქართ.
X.10
ქართ.
X.11
ქართ.
X.12
ქართ.
X.13
|
ფასდება
მოსწავლის მიერ ტექსტში მოცემული ინფორმაციისგააზრებისა და არგუმენტირებული
მსჯელობის უნარი
|
6
|
შემაჯამებელი მეცადინეობა 1.
|
1სთ.
|
07/02/20წ
|
გამოუმუშაოს წერითი მეტყველების კულტურა;
|
ინდივიდუალური
|
|
ქართ.
X.15
ქართ.
X.16
|
განმსაზღვრელი
|
7
|
მათ
სამთა გმირთა.,,ამბავი ნურადინ ფრიდონისა“
ვიდრე ,,ამბავი ავთანდილის არაბეთს შექცევისა“
|
3სთ
|
10/02/20-
12/02/20წ
|
შეძლოს კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება, პერიფრაზის
სასწავლო დანიშნულებით გამოყენება, რეფერატის დასაწერად ირჩევს თემას, მოიძიოს
და დაამუშაოს წყაროები. შეუძლია მხატვრულ- გამომსახველობითი საშუალებების
ამოცნობა.
|
წყვილებში
მუშაობა,
დისკუსია;
მსჯელობა; კითხვების დასმა, წერა
|
სახელმძღვანელო,
ჩანაწერთა რვეული.
|
ქართ.
X.10
ქართ.
X.11
ქართ.
X.12
ქართ.
X.13
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
დაკვირვება
მოსწავლეთა აქტივობასა და ქცევებზე
|
8
|
ანდერძი
,,დათხოვნა ავთანდილისა როსტევან მეფესთანა“ ვიდრე ,,ცნობა როსტევან მეფისაგან
ავთანდილის გაპარვისა“.
|
5სთ
|
13/02/20წ
19/02/20წ
|
გამოუმუშაოს წერითი მეტყველების კულტურა;
|
ინდივიდუალური
|
|
ქართ.
X.15
ქართ.
X.16
|
განმსაზღვრელი
|
9
|
გული,ცნობა
და გონება.,,წასვლა ავთანდილისაგან ტარიელთან შეყრად მეორედ“.ვიდრე ,,აქა
ტარიელისაგან და ავთანდილისაგან ქვაბს მისვლა.“
|
4სთ
|
20/02/20წ
25/02/20წ
|
შეძლოს
აზრის მკაფიოდ ჩამოყალიბება. ინფორმაციის მოძიება. ბიოგრაფიის გააზრება.
მსჯელობს არგუმენტირებულად. იფარგლება ერთი
თემით და თავს არიდებს ზოგად საკითხებზე მსჯელობას.
მსჯელობს
მოცემული მონაკვეთის ირგვლივ, გააზრებული აქვს მონაკვეთში წარმოდგენილი ფაქტები
|
მინი-ლექცია,
მსჯელობა
პაუზებით
კითხვა
|
სახელმძღვანელო
დაფა,
ცარცი.
|
ქართ.
X.1
ქართ.
X.2
ქართ.
X.3
ქართ.
X.9
ქართ.
X.10
ქართ.
X.11
ქართ.
X.12
ქართ.
X.13
|
ფასდება
მოსწავლის მიერ ტექსტში მოცემული ინფორმაციის გააზრებისა და არგუმენტირებული
მსჯელობის უნარი.
|
10
|
იმედი.
,,წასვლა ავთ-საგან ფრიდონისასა“ ვიდრე
გულანშაროში მისვლის ამბავი. ,,ძჲ“ ნაწილაკის გამოყენება
,,ვეფხისტყაოსანში“
|
4სთ
|
26/02/20წ02/03/20წ
|
შეძლოს კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება, პერიფრაზის
სასწავლო დანიშნულებით გამოყენება, რეფერატის დასაწერად ირჩევს თემას, მოიძიოს
და დაამუშაოს წყაროები. შეუძლია მხატვრულ- გამომსახველობითი საშუალებების
ამოცნობა.
|
წყვილებში
მუშაობა,
დისკუსია;
მსჯელობა; კითხვების დასმა, წერა
|
სახელმძღვანელო,
ჩანაწერთა რვეული.
|
ქართ.
X.10
ქართ.
X.11
ქართ.
X.12
ქართ.
X.13
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
დაკვირვება.
აქტიურობა. კითხვებზე პასუხის გაცემა
|
11
|
შემაჯამებელი მეცადინეობა 2.
|
1
|
04/03/20წ
|
გამოუმუშაოს წერითი მეტყველების კულტურა;
|
ინდივიდუალური
|
|
ქართ.
X.15
ქართ.
X.16
|
განმავითარებელი.
|
12
|
ზღვათა
სამეფო.,,ფატმანისაგან ავთ-ის გამიჯნურება“ ,,წიგნი ფატმანოსაგან ნესტანის
წინაშე მიწერილი“
|
5სთ
|
05/03/20წ
18/03/20წ
|
|
|
|
|
|
13
|
ქაჯეთის ციხის აღება,,წიგნი ნესტანისა ფატმანთანა“ ვიდრე
,,ტარიელისაგან ზღვათა მეფისას მისვლა“
|
8სთ
|
19/03/20წ
30/03/20წ
|
|
პაუზებით
კითხვა, კომენტრი. მსჯელობა
|
სახელმძღვანელო,
სქემების
შედგენა
|
ქართ.
X.1
ქართ.
X.2
ქართ.
X.3
ქართ.
X.9
ქართ.
X.10
|
|
14
|
,,ვეფხისტყაოსნის’’ პერსონაჟების
დახასიათება
|
5
სთ.
|
01/04/20წ
07/04/20წ
|
მოცემული
მონაკვეთების გააზრება. მოქმედი გმირების ხასიათზე დაკვირვება, ახალი სიტყვების
ახსნა.
აყალიბებს
აზრს მკაფიოდ, მსჯელობს ატგუმენტირებულად, იყენებს ფაქტებს
|
პაუზებით
კითხვა, წყვილებში მუშაობა,
დისკუსია;
მსჯელობა; კითხვების დასმა,
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
ქართ.
X.1
ქართ.
X.2
ქართ.
X.3
ქართ.
X.8
ქართ.
X.9
ქართ.
X.15
ქართ.
X.12
|
ფასდება
მოსწავლის მიერ ტექსტში მოცემული ინფორმაციის გააზრებისა და არგუმენტირებული
მსჯელობის უნარი.
|
15
|
შემაჯამებელი მეცადინეობა 3.
|
1
|
08/04/20წ
|
გამოუმუშაოს წერითი მეტყველების კულტურა;
|
ინდივიდუალური
|
|
ქართ.
X.15
ქართ.
X.16
|
განმავითარებელი.
|
16
|
სიყვარული,
მეგობრობა, პატრიოტიზმი,
ჰუმანიზმი
,,ვეფხისტყაოსნის’’ მიხედვით
|
4
სთ.
|
10/04/20წ
15/04/20წ
|
|
|
|
|
|
17
|
,,ვეფხისტყაოსნის’’ ტექსტის ენა
|
1სთ.
|
16/04/20წ
|
მოცემულ
ტექსტზე დაკვირვება. საკუთარი დამოკიდებულებების გამოხატვს.
საუბრობს
პერსონაჟის ხატვის ხერხებზე. მსჯელობს ავტორის მეტყველების თავისებურებებზე.
საუბრობს
საერო ურთიერთ მიმართებაზე.
საუბრობს
იმის შესახებ რაზე დააფიქრა მონაკვეთმა.
|
მინი-ლექცია,
სემინარი,მსჯელობა; ძიებითი კითხვის
სტრატეგია;
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
ქართ.
X.1
ქართ.
X.2
ქართ.
X.3
ქართ.
X.8
ქართ.
X.9
ქართ.
X.15
ქართ.
X.12
|
ფასდება
მოსწავლის მიერ ტექსტში მოცემული ინფორმაციის გააზრებისა და არგუმენტირებული
მსჯელობის უნარი.
|
18
|
,,ვეფხისტყაოსნის’’ ტექსტის ანალიზი, შეფასება
|
1სთ.
|
21/04/20წ
|
|
|
|
|
|
19
|
სულხან–საბა
ორბელიანი, ავტორი „სიბრძნე სიცრუისა“ კომპოზიცია. იგავარაკი
შესავალი
საუბარი
|
2სთ.
|
22/04/20წ
23/04/20წ
|
ბიოგრაფიის
გაცნობა–გააზრება ტექსტში ინფორმაციის მოძიება. უნარ–ჩვევების განვითარება.
კვლევის უნარ–ჩვევების განვითარება. იაზრებს ბიოგრაფიას, შეუძლია მოიძიოს
ინფორმაცია, ფლობსკვლევის უნარ–ჩვევებს.
|
მსჯელობა,
პაუზებით კითხვა, პერიფრაზის გაკეთება
|
სახელმძღვანელო
განმარტებითი
ლექსიკონები
|
ქართ. X.1
ქართ. X.2
ქართ. X.8
ქართ. X.9
ქართ. X.10
ქართ. X.15
ქართ. X.16
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
აქტიურობაზე
დაკვირვება
|
20
|
სულხან–საბა
ორბელიანი, „სიბრძნე სიცრუისა“ ტექსტი
|
8სთ.
|
24/04/20წ
05/05/20წ
|
ინფორმაციული
მასალის მოძიება. მონაკვეთის გააზრება, წიგნზე მუშაობის ჩვევების გამომუშავება.
მკაფიოდ
აყალიბებს აზრს მსჯელობს არგუმენტირებულად.
აყალიბებს
აზრს გარკვევით.
|
მსჯელობა,
პაუზებით კითხვა, პერიფრაზის გაკეთება
|
სახელმძღვანელო
განმარტებითი
ლექსიკონები
|
ქართ. X.1
ქართ. X.2
ქართ. X.8
ქართ. X.9
ქართ. X.10
ქართ. X.15
ქართ. X.16
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
აქტიურობაზე
დაკვირვება
|
21
|
შემაჯამებელი მეცადინეობა 4.
|
1
|
06/05/20წ
|
გამოუმუშაოს წერითი მეტყველების კულტურა;
|
ინდივიდუალური
|
|
ქართ.
X.15
ქართ.
X.16
|
განმავითარებელი.
|
22
|
სულხან–საბა
ორბელიანი, „სიბრძნე სიცრუისა“ ტექსტი,
შეხედულება სწავლა–აღზრდის შესახებ.
|
6სთ.
|
07/05/20წ
15/05/20წ
|
ტექსტიდან
სწავლა–აღზრდასთან დაკავშირებულ ეპიზოდებისა და გამონათქვამების ამოკრება.
შედარება შეპირისპირების, დასკვნების გამოტანის უნარის განვითარება. შეუძლია
შეპირისპირება შედარება და დასკვნების გამოტანა
|
მსჯელობა,
პაუზებით კითხვა, პერიფრაზის გაკეთება
|
სახელმძღვანელო
განმარტებითი
ლექსიკონები
|
ქართ. X.1
ქართ. X.2
ქართ. X.8
ქართ. X.9
ქართ. X.10
ქართ. X.15
ქართ. X.16
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
აქტიურობაზე
დაკვირვება
|
23
|
ტექსტის
ენა, სიტყვის კონა
|
1სთ.
|
18/05/20წ
|
გაიაზრონ
როგორია მწერლის ენა. შეუძლიათ მწერლის ენის გაგება
|
|
|
ქართ. X.1
ქართ. X.2
ქართ. X.8
ქართ. X.9
ქართ. X.10
ქართ. X.15
ქართ. X.16
|
|
24
|
დავით
გურამიშვილი. ავტორი კომპოზიცია
|
2სთ.
|
19/05/20წ
20/05/20
|
დავით
გურამიშვილის გაცნობა. ტექსტში ინფორმაციის მოძებნის უნარ–ჩვევების განვითარება.
შეუძლია
ინფორმაციის მოძიება
|
ვიცი,
მინდა ვიცოდე, ვისწავლე
|
|
ქართ.X.1
ქართ.X.2
ქართ.X.3
ქართ.X.7
ქართ.X.8
ქართ.X.15
ქართ.X.16
|
|
25
|
ქართველ
უფალთა მეგვარტომობის იგავი, სწავლა მოსწავლეთა
|
1სთ.
|
21/05/20წ
|
წაიკითხოს
და გააანალიზოს სხვადასხვა ტიპის ტექსტები
X.6
აღწერს
ტექსტის კომპოზიციას, განსაზღვრავს მეტყველების ტიპს
|
პაუზებით
კითხვა
|
სახელმძღვანელო
განმარტებითი
ლექსიკონები რვეული
|
ქართ.X.1
ქართ.X.2
ქართ.X.3
ქართ.X.7
ქართ.X.8
ქართ.X.15
ქართ.X.16
|
|
26
|
დავითიანი.
უკვდავების წყაროს იგავი. ჯვარცმის ამბავი და ტირილი ღვთისმშობლისა
|
1სთ.
|
22/05/20წ
|
წაიკითხოს
სხვადასხვა ჟანრის მხ.ნაწარმოები
X.8
საუბრობს
თუ რაზე დააფიქრა ნაწარმოებმა. მსჯელობს პრობლემაზე
|
პაუზებით
კითხვა
|
წიგნი
|
ქართ.X.1
ქართ.X.2
ქართ.X.3
ქართ.X.7
ქართ.X.8
ქართ.X.15
ქართ.X.16
|
|
27
|
მოთქმა
ხმათა თავბოლო ერთი
|
1სთ.
|
25/05/20წ
|
წაიკითხოს
სხვადასხვა ჟანრის მხ.ნაწარმოებები
X.6
საუბრობს
იმის შესახებ რამდენას შეესაბამება ის, რაც ნაწარმოებშია მის შეხედულებას.
|
|
წიგნი,
რვეული
|
ქართ.X.1
ქართ.X.2
ქართ.X.3
ქართ.X.7
ქართ.X.8
ქართ.X.15
ქართ.X.16
|
|
28
|
ქართველთა
და კახთაგან თავიანთ უფალთან შეორგულება. საწყაურის მოწყვა ღვთისაგან
|
1სთ.
|
27/05/20წ
|
წაიკითხოს.
გააანალიზოს ტექსტი
განსაზღვროს
ნაწარმოების ცენტრალური იდეა, მსჯელობს საკვანძო ეპიზოდების ურთიერთკავშირებაზე
|
|
წიგნი,
რვეული
|
ქართ.X.1
ქართ.X.2
ქართ.X.3
ქართ.X.7
ქართ.X.8
ქართ.X.15
ქართ.X.16
|
|
29
|
საწყაულის
მოწყვა ღვთისაგან
|
1სთ.
|
28/05/20წ
|
წაიკითხოს.
გააანალიზოს ტექსტი
განსაზღვროს
ნაწარმოების ცენტრალური იდეა, მსჯელობს საკვანძო ეპიზოდების ურთიერთკავშირებაზე
|
|
წიგნი,
რვეული
|
ქართ.X.1
ქართ.X.2
ქართ.X.3
ქართ.X.7
ქართ.X.8
ქართ.X.15
ქართ.X.16
|
|
30
|
რუსთხელმწიფეთაგან
ქართველთა მეფის ვახტანგის თავისთან მიპატიჟება. რჩევა ქართველის ბატონისა
|
1სთ.
|
29/05/20წ
|
წაიკითხოს
და გააანალიზოს მოცემული მონაკვეთი
X.8
საუბრობს
იმის 8შესახებ თუ რაზე დააფიქრა ნაწარმოებმა. იზიარებს ან აკრიტიკებს ავტორისეულ
ან გმირისეულ შეხედულებებს
|
პაუზებით
კითხვა
|
წიგნი,
რვეული
|
ქართ.X.1
ქართ.X.2
ქართ.X.3
ქართ.X.7
ქართ.X.8
ქართ.X.15
ქართ.X.16
|
|
31
|
მტერთაგან
მეფის ვახტანგის ყეენთან შესმენა და ქვეყნისაგან ქართლისა წართმევა. ოსმალოსაგან
ქართლის დაჭერა და ქართველის ბატონის რუსეთს წაბრძანება. გურამიშვილი. ძველთაგან
დატოვება
|
1სთ.
|
01/06/20წ
|
წაიკითხოს
და გააანალიზოს მოცემული მონაკვეთი
X.8
გამოხატოს
საკუთარი დამოკიდებულებები ტექსტისადმი. მსჯელობს პრობლემებზე
|
პაუზებით
კითხვა
|
წიგნი,
რვეული
|
ქართ.X.1
ქართ.X.2
ქართ.X.3
ქართ.X.7
ქართ.X.8
ქართ.X.15
ქართ.X.16
|
|
32
|
ოდეს
დატყვევებულმან ურჯულოს ქვეყანას საყვარლის სახე და სურათი ვეღარ ნახა, იმისი
მოთქმა დავითისაგან. ოდეს დავითს ტყვეობასა შინა ციოდა, მზე ღრუბლის გამო თვალით
არ ჩანდა, ამაზე თქმული მზეთა–მზის შესხმა და სვინდისის მხილება დავითისა
|
1სთ.
|
02/06/20წ
|
წაიკითხოს
და გააანალიზოს მოცემული მონაკვეთი
X.8
გამოხატოს
საკუთარი დამოკიდებულებები ტექსტისადმი. მსჯელობს პრობლემებზე
|
დავეხმაროთ
ერთმანეთს
|
წიგნი,
რვეული
|
ქართ.X.1
ქართ.X.2
ქართ.X.3
ქართ.X.7
ქართ.X.8
ქართ.X.15
ქართ.X.16
|
|
33
|
სიზმარი
დავით გურამიშვილისა ტყვეობასა შინა. ტყვეობათაგან გაპარვა, დავითისა შველა.
ღვთისაგან დავითი ჭთისაგან ტყვეობიდან გამოსვლა რუსეთში
|
1სთ.
|
03/06/20წ
|
წაიკითხოს
და გააანალიზოს მოცემული მონაკვეთი
X.8
კითხულობს
და გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას
|
დავეხმაროთ
ერთმანეთს
|
წიგნი,
რვეული
|
ქართ.X.1
ქართ.X.2
ქართ.X.3
ქართ.X.7
ქართ.X.8
ქართ.X.15
ქართ.X.16
|
|
34
|
დავით
გურამიშვილისაგან საწუთრო სოფლის სამდუმარი. მეფის ვახტანგის სოფლის მიცვლა და
ქართველ თავადთა და აზნაურთ რუსთ ხელმწიფის სამსახურ გამწესება
|
1სთ.
|
04/06/20წ
|
წაიკითხოს
და გააანალიზოს მოცემული მონაკვეთი
X.9
განსაზღვროს
მონაკვეთის იდეა. აჯგუფებს პერსონაჟებს, მსჯელობს პრობლემებზე
|
დავეხმაროთ
ერთმანეთს
|
წიგნი,
რვეული
|
ქართ.X.1
ქართ.X.2
ქართ.X.3
ქართ.X.7
ქართ.X.8
ქართ.X.15
ქართ.X.16
|
|
35
|
ოდეს
დავით გურამიშვილი პრუსიაში დატყოვდა და თუ რამ აქვნდა თავისი საცხოვრებელი ისიც
დაეკარგა. იმისთვის ტირილი
|
1სთ.
|
05/06/20წ
|
წაიკითხოს
და გამოხატოს საკუთარი დამოკიდებულება
X.8
მსჯელობს
პრობლემებზე. აკრიტიკებს ან იზიარებს ავტორისეულ ან პერსონაჟულ შეხედულებებს
|
დავეხმაროთ
ერთმანეთს
|
წიგნი,
რვეული
|
ქართ.X.1
ქართ.X.2
ქართ.X.3
ქართ.X.7
ქართ.X.8
ქართ.X.15
ქართ.X.16
|
|
36
|
ამ
წიგნთა გამლექსავის გვარისა და სახელის გამოცხადება და საფლავის ქვაზე დასაწერი
|
1სთ.
|
08/06/20წ
|
წაიკითხოს
და გამოხატოს საკუთარი დამოკიდებულება
X.8
მსჯელობს
პრობლემებზე. აკრიტიკებს ან იზიარებს ავტორისეულ ან პერსონაჟულ შეხედულებებს,
იმსჯელოს დავითის დიდ ტკივილზე
|
დავეხმაროთ
ერთმანეთს
|
წიგნი,
რვეული
|
ქართ.X.1
ქართ.X.2
ქართ.X.3
ქართ.X.7
ქართ.X.8
ქართ.X.15
ქართ.X.16
|
|
37
|
შემაჯამებელი მეცადინეობა 5.
|
1
|
09/06/20წ
|
გამოუმუშაოს წერითი მეტყველების კულტურა;
|
ინდივიდუალური
|
|
ქართ.
X.15
ქართ.
X.16
|
განმავითარებელი.
|
38
|
ტექსტის
ენა
|
1სთ.
|
10/06/20წ
|
გამოხატოს
თავისი დამოკიდებულება.
გამოხატავს
საკუთარ აზრს
|
თხზულების
პრეზენტაცია
|
რვეული
|
ქართ.X.1
ქართ.X.2
ქართ.X.3
ქართ.X.7
ქართ.X.8
|
|
39
|
განვლილი
მასალის გამეორება
|
3
სთ.
|
11/06/20
15/06/20წ.
|
|
|
|
|
|
საგნის
ხელმძღვანელი: ანჟელა ჯაყელი
damtkicebulia
da mowonebulia kaTedris mier
კათედრის
ხელმძღვანელი :
/ა.ჯაყელი/
შპს მახინჯაურის საზღვაო ლიცეუმი
Tematur-kalendaruli
gegma qarTul enasa და literaturaSi
2019 – 2020 sasწავლო weli
II semestri
XII 1 კლასი
საათების
რაოდენობა:სულ 81
შემაჯამებელი
საათების რაოდენობა-5 სთ
საგნის ხელმძღვანელი- ანჟელა ჯაყელი კათედრის ხელმძღვანელი /ა.ჯაყელი/
#
|
გაკვეთილის თემატიკა
|
სთ
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
აქტივობები და მეთოდები
|
მიზნები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
შეფასება
|
1
|
მცირე
ექსკურსი -
გალაკტიონ
ტაბიძე,
ბიოგრაფია და
შემოქმედება
|
2
|
15.01
|
სახელმძღვანელო
|
მინი-ლექცია,
ინდივიდუალური
მუშაობა,
მსჯელობა
|
სიმბოლიზმის,როგორც
ლიტერატურული
მიმდინარეობის წარმოშობის მიზეზებსა და მსოფლმხედველობრივ პრინციპებზე ვარაუდებისა
და არგუმენტირებული მოსაზრებების გამოთქმა.
|
ქართ. X
II.1
2.3,4.5.7.8.9.14
|
ფასდება
ანალიტიკური, კრიტიკული და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი
|
2
|
16.01
|
|||||||
3.
|
”ათოვდა ზამთრის
ბაღებს“
|
1
|
17.01
|
სახელმძღვანელო
რვეული, კალამი
|
მინი-ლექცია,
სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის
სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია
|
ლექსის მთავარი
სათქმელი.
მხატვრული
ხერხები, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება, კითხვის სტრატეგიის გამოყენება
|
ქართ. X
II.1
ქართ. X
II2
ქართ. X
II.3
ქართ. X
II.4
ქართ. X
II.5
ქართ. X
II.7
ქართ. X
II.8
ქართ. X
II.9
ქართ. X
II.14
|
ტექსტის გააზრება,ზეპირმეტყველება,კითხვა,
მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
|
4.
|
1
|
20.01
|
||||||
5.
|
,,მშობლიური
ეფემერა“
|
1
|
21.01
|
|||||
6.
|
1
|
22.01
|
||||||
7.
|
„ალვები თოვლში“
|
1
|
23.01
|
|||||
8.
|
1
|
24.01
|
||||||
9.
|
,,ქებათა ქება
ნიკორწმინდას“
|
1
|
27.01
|
|||||
10.
|
1
|
28.01
|
||||||
11.
|
III თავი
,,მიწასთან დაბრუნება“
ტიციან ტაბიძე .
”უაბჯარონი”.
|
1
|
29.01
|
სახელმძღვან.
დაფა,ცარცი.
რვეული
|
მინი-ლექცია,
მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის
სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია,
ტექსტზე მუშაობა.
|
ლექსის მთავარი
სათქმელი.
მხატვრული
ხერხები, ანალიზი და შეფასება, ერთსა და იმავე თემაზე შექმნილი პოეტური ნაწარმოებების
შედარება,სათქმელის გამოხატვა ლექსის ფორმით, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის
გაანალიზება
|
ქართ. X
II.1
ქართ. X
II2
ქართ. X
II.3
ქართ. X
II.4
ქართ. X
II.8
ქართ. X
II.9
ქართ. X
II.13
ქართ. X
II.14
|
კითხვა,მსჯელობაში
მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
|
12.
|
”ლექსი მეწყერი”,
|
1
|
30.01
|
|||||
13.
|
1
|
31.01
|
||||||
14.
|
”ანანურთან”.
|
1
|
03.02
|
|||||
15.
|
1
|
04.02
|
||||||
16.
|
გიორგი ლეონიძე_ბიოგრაფია
`ყივჩაღის პაემანი~;
|
1
|
05.02
|
|||||
17.
|
1
|
06.02
|
||||||
18.
|
ნინოწმინდის ღამე~
|
1
|
07.02
|
|||||
19.
|
1
|
10.02
|
||||||
20.
|
,,მყვირალობა“
|
1
|
11.02
|
|||||
21.
|
სტილის შესახებ`
|
1
|
12.02
|
სახელმძღვან.
ტექსტი.
|
მინი ლექცია
|
მოსწავლემ შეძლოს საუბარი იმაზე, თუ რამდენად შეესაბამება
ავტორის მიერ შემოთავაზებულ სტილს მის მიერ გამოყენებული ენობრივ-გრამატიკული კონსტრუქციები
და ლექსიკა;
|
ქართ. X
II.8
ქართ. X
II.9
ქართ. X
II.14
|
კითხვა, თხრობა,
მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
|
22.
|
1
|
13.02
|
||||||
23.
|
„ღამე ივერიისა“-
|
1
|
14.02
|
სახელმძღვანელო
ტექსტი.
|
ლექსის
მთავარი სათქმელი.
მხატვრული
ხერხები, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება, კითხვის სტრატეგიის გამოყენება
|
ქართ. X
II.1
ქართ. X
II2
ქართ. X
II.3
ქართ. X
II.4
ქართ. X
II.8
ქართ. X
II.9
ქართ. X
II.13
ქართ. X
II.14
|
ტექსტის გააზრების
უნარები,კითხვა,მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
|
|
24.
|
შემაჯამებელი
#1
გალაკტიონ
ტაბიძის, ტიციან ტაბიძისა და გიორგი ლეონიძის ცხოვრება და შემოქმედება
|
1
|
17.02
|
ტესტი
|
წერითი უნარების
განვითარება
|
ქართ.
XII. 13
ქართ.XII.
14
|
წერითი უნარ-ჩვევები
|
|
25.
|
IV თავი
რომანი და ისტორია
|
1
|
18.02
|
სახელმძღვანელო
ტექსტი.
|
გონებრივი
იერიში.
კითხვა-გააზრება.
კითხვა-პასუხი.
|
მოსწავლეები გაეცნობიამწერლის ბიოგრაფიას,სამწერლო გზას,ზოგადად განიხილავენ მწერლის შემოქმედებას.
|
ქართ. XII. 1.
|
ფასდება ზეპირი
კომენტარები;
მოსწავლის
მიერ ინფორმაციის გააზრებისა და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი.
|
26.
|
კონსტანტინე გამსახურდია - ”დიდოსტატის მარჯვენა”
ბიოგრაფია
|
1
|
19.02
|
ლექცია
|
პრეზენტაცია
|
ქართ. XII. 1
|
პრეზენტაცია,ზეპირმეტყველება.
|
|
27.
|
1
|
20.02
|
||||||
28.
|
,,დიდოსტატის მარჯვენა”-პროლოგი
|
1
|
21.02
|
სახელმძღვანელო
ტექსტი.
|
კომენტირებული
კითხვა
|
მოსწავლეები გაიხსენებენ ეპიგრაფისა და პროლოგის მნიშვნელობასა და დანისნულებას,კომენტირებული კითხვით წაიკითხავენ პროლოგს,შეაჯამებენ,თუ რა რელურმა ფაქტებმა განაპირობეს ნაწარმოების დაწერა,ახსნიან ხელოვნების იდეის არსს,მწერლის მიზანდასახულობას.
|
ქართ. XII. 5.მოსწავლეს
შე-უძლია
სხვადასხვა
ე
პოქის
ტექსტების
გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
|
ფასდება ზეპირი
კომენტარები;
მოსწავლის
მიერ ინფორმაციის გააზრებისა და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი.
|
29.
|
1
|
24.02
|
||||||
30.
|
,,დიდოსტატის მარჯვენა”-
1-6 თავი
|
1
|
25.02
|
სახელმძღვანელო
ტექსტი.
|
კომენტირებული
კითხვა;
მსჯელობა;
კონსპექტირება;
მონიშვნა;
|
მოსწავლეები განიხილავენ ეპოქას,ისაუბრებენ მე-10 საუკუნის ისტორიული ვითარების შესახებ,გაიხსენებენ თორნიკე ერისთავის ისტორიულ ქარგას,მე-11 საუკუნის 30-იან წლებს მიმოიხილავენ;გაეცნობიან გიორგი მეფის,მამამზე ერისთავის,ზვიად სპასალარის,ფარსმან სპარსისა და მელქისედეკ კათალიკოსის პორტრეტებს,ახსნიან სარწმუნოებისადმი მათ დამოკიდებულებას,ამოიცნობენ ერისთავთა განწყობას სამეფო კარის მიმართ.
|
ქართ. X
II.1
ქართ. X
II2
ქართ. X II.3
ქართ. X
II.4
ქართ. X
II.8
ქართ. X
II.9
ქართ. X
II.13
ქართ. X
II.14
|
ტექსტის
გააზრება,ანალიტიკური კომენტარი,მსჯელობა
|
31.
|
,,დიდოსტატის მარჯვენა”-
7-18 თავი
|
1
|
26.02
|
სახელმძღვანელო.
რვეული,
წიგნი,
|
საუბრის
მეთოდი;
კითხვა-პასუხი;
მსჯელობა;
|
მოსწავლეებს ტექსტი ეძლევათ სახლში წასაკითხად,გაკვეთილზე ახსნიან, თუ რა იწვევდა რელიგიური რწმენის განმტკიცებას ხალხში,ისაუბრებენ გიორგი მეფის დამოკიდებულებაზე ბიზანტიის მიმართ;გააანალიზებენ სიზმარს და ახსნიან მის სიმბოლურ -ალეგორიულ დატვირთვას.
|
ქართ. X
II.1
ქართ. X II2
ქართ. X
II.3
ქართ. X
II.4
ქართ. X
II.8
ქართ. X
II.9
ქართ. X
II.13
ქართ. X
II.14
|
ტექსტის
გააზრება,ანალიტიკური კომენტარი,მსჯელობა
|
32.
|
,,დიდოსტატის მარჯვენა”-
19-23 თავი
|
1
|
27.02
|
სახელმძღვანელო.
რვეული,
წიგნი,
|
გონებრივი
იერიში.
კითხვა-გააზრება.
კითხვა-პასუხი.
|
მოსწავლეები
გაიაზრებენ ეპოქას,ტექსტში ასახულ პრობლემატიკას, იმსჯელებენ.
|
ქართ. X
II.1
ქართ. X
II2
ქართ. X
II.3
ქართ. X
II.4
ქართ. X
II.8
ქართ. X
II.9
ქართ. X
II.13
ქართ. X
II.14
|
ტექსტის
გააზრება,ანალიტიკური კომენტარი,მსჯელობა
|
33.
|
,,დიდოსტატის მარჯვენა”-
24-28 თავი
|
1
|
28.02
|
ტექსტი
|
კომენტირებული კითხვა;
კითხვა-პასუხი მუშაობა წყვილებში;
|
მოსწავლეები
გაიაზრებენ ეპოქას,ტექსტში ასახულ პრობლემატიკას, იმსჯელებენ
|
ქართ. X
II.1
ქართ. X
II2
ქართ. X
II.3
ქართ. X
II.4
ქართ. X
II.8
ქართ. X
II.9
ქართ. X
II.13
ქართ. X
II.14
|
ტექსტის
გააზრება,ანალიტიკური კომენტარი,მსჯელობა
|
34.
|
,,დიდოსტატის მარჯვენა”-29-37 თავი
|
1
|
02.03
|
სახელმძღვან.
რვეული,
წიგნი,
|
გონებრივი
იერიში.
კითხვა-გააზრება.კითხვა-პასუხი.
|
მოსწავლეები გაიაზრებენ ეპოქას,ტექსტში ასახულ პრობლემატიკას, იმსჯელებენ
|
ქართ. X
II.1
ქართ. X
II2
ქართ. X
II.3
ქართ. X
II.4
ქართ. X
II.8
ქართ. X
II.9
ქართ. X
II.13
ქართ. X
II.14
|
ტექსტის
გააზრება,ანალიტიკური კომენტარი,მსჯელობა
|
35.
|
,,დიდოსტატის მარჯვენა”-
38-44თავი
|
1
|
04.03
|
სახელმძღვანელო.
რვეული,
წიგნი,
|
კომენტირებული კითხვა;
კითხვა-პასუხი;
მუშაობა წყვილებში;
ფრაზა-სიტყვის კომენტარი-ცხრილი.
|
მოსწავლეები გაიაზრებენ ,ტექსტში ასახულ პრობლემატიკას, იმუშავებენ წყვილებში,იმსჯელებენ
|
ქართ. X
II.1
ქართ. X
II2
ქართ. X
II.3
ქართ. X
II.4
ქართ. X
II.8
ქართ. X
II.9
ქართ. X
II.13
ქართ. X
II.14
|
ტექსტის
გააზრება,ანალიტიკური კომენტარი,მსჯელობა
|
36.
|
,,დიდოსტატის მარჯვენა”-
45-50 თავი
|
1
|
05.03
|
სახელმძღვანელო.
რვეული,
წიგნი,
|
კომენტირებული კითხვა;
კითხვა-პასუხი;
მუშაობა
წყვილებში;
ფრაზა-სიტყვის
კომენტარი-ცხრილი.
|
მოსწავლეები
გაიაზრებენ,ტექსტში ასახულ პრობლემატიკას, იმსჯელებენ.
|
ქართ. X
II.1
ქართ. X
II2
ქართ. X
II.3
ქართ. X
II.4
ქართ. X
II.8
ქართ. X
II.9
ქართ. X
II.13
ქართ. X
II.14
|
ტექსტის
გააზრება,ანალიტიკური კომენტარი,მსჯელობა
|
37.
|
შემაჯამებელი
N2
კონსტანტინე
გამსახურდიას „დიდოსტატის მარჯვენა“
(50 თავი)
|
1
|
06.03
|
ტესტი
|
ინდივიდუალური
|
წერით
უნარების განვითარება
|
ქართ.
XII. 13
ქართ.XII.
14
|
|
38.
|
,,დიდოსტატის მარჯვენა”-
51-61 თავი
|
1
|
16.03
|
სახელმძღვანელო.
რვეული,
წიგნი,
|
მოსწავლეებს ტექსტი ეძლევათ სახლში წასაკითხად,გაკვეთილზე იმსჯელებნ პერსონაჟთა ბედზე,მათი აღსასრულის გამომწვევ მიზეზებზე,ხელოვნების არსსა და დანიშნულებაზე.
|
მოსწავლეებს
ტექსტი ეძლევათ სახლში წასაკითხად,გაკვეთილზე გაიზრებენ ოცემულ ეპიზოდს
მოსწავლეები
გაიაზრებენ ეპოქას,ტექსტში ასახულ პრობლემატიკას, იმსჯელებენ
|
ქართ. X
II.1
ქართ. X
II2
ქართ. X
II.3
ქართ. X
II.4
ქართ. X
II.8
ქართ. X
II.9
ქართ. X
II.13
ქართ. X
II.14
|
ტექსტის
გააზრება,ანალიტიკური კომენტარი,მსჯელობა
|
39.
|
,,დიდოსტატის მარჯვენა”-პერსონაჟები
|
1
|
17.03
|
სახელმძღვანელო.რვეული,
წიგნი,
|
მოსწავლეები გააკეთებენ რვეულში ჩანაწერებს
პერსონაჟებზე-არსაკიძის,ფარსმან
სპარსის,გიორგი
მეფის,შორენას,მელქისედეკ
კათალიკოსის და სხვათა შესახებ.
|
პერსონაჟთა
სახეებზე დაკვირვება და მუშაობა
|
ქართ. X
II.1
ქართ. X
II2
ქართ. X
II.3
ქართ. X
II.4
ქართ. X
II.8
ქართ. X
II.9
ქართ. X
II.13
ქართ. X
II.14
|
ტექსტის
გააზრება,
ანალიტიკური
კომენტარი,მსჯელობა,პერსონაჟების სახეებზე მსჯელობა.
|
40.
|
,,დიდოსტატის მარჯვენა”-
იდეურ-მხატვრული ანალიზი
|
1
|
18.03
|
სახელმძღვანელო.რვეული,
წიგნი,
|
მოსწავლეები განიხილავენ რომანის პრობლემატიკას,
ისაუბრებენ ხელოვნების არსსა და იდეაზე, შრომისა და ვაჟკაცობის ცნებათა
|
მოსწავლეები გაიაზრებენ ეპოქას,ტექსტში ასახულ პრობლემატიკას, იმსჯელებენ.
|
ქართ. X
II.1
ქართ. X
II2
ქართ. X
II.3
ქართ. X
II.4
ქართ. X
II.8
ქართ. X
II.9
|
ტექსტის
გააზრება,ანალიტიკური კომენტარი,მსჯელობა
|
41.
|
სტილის
შესახებ
|
1
|
19.03
|
სახელმძღვანელო.
რვეული,
წიგნი,
|
პრაქტიკული მუშაობა ტექსტზე
|
მოსწავლემ შეძლოს საუბარი იმაზე, თუ რამდენად შეესაბამება
ავტორის მიერ შემოთავაზებულ სტილს მის მიერ გამოყენებული ენობრივ-გრამატიკულიკონსტრუქციები
და ლექსიკა;
|
ქართ. X
II.1
ქართ. X
II2
ქართ. X
II.3
ქართ. X
II.4
ქართ. X
II.8
ქართ. X
II.9
ქართ. X
II.13
ქართ. X
II.14
|
|
42.
|
1
|
20.03
|
||||||
43.
|
V თავი
ნაცარქექია -ყვარყვარე
პოლიკარპე კაკაბაძე - ”ყვარყვარე თუთაბერი”
|
1
|
23.03
|
სახელმძღვანელო.
რვეული,
წიგნი,
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან
დრამატულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის
განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება
|
მოსწავლეები
გაიაზრებენ ეპოქას,ტექსტში ასახულ პრობლემატიკას, იმსჯელებენ
|
ქართ X II.2.3.4
.8.913.14
|
ტექსტის
გააზრება,ანალიტიკური კომენტარი,მსჯელობა
|
44.
|
1
|
24.03
|
სახელმძღვანელო.
რვეული,
წიგნი,
|
|||||
45.
|
1
|
25.03
|
||||||
46.
|
1
|
26.03
|
||||||
47.
|
1
|
27.03
|
||||||
48.
|
1
|
30.03
|
||||||
49.
|
1
|
31.03
|
||||||
50.
|
სტილის შესახებ
|
1
|
01.04
|
სახელმძღვანელო
ტექსტი
|
მინი ლექცია,
ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
მოსწავლემ
შეძლოს საუბარი იმაზე, თუ რამდენად შეესაბამება ავტორის მიერ შემოთავაზებულ სტილს
მის მიერ გამოყენებული ენობრივ-გრამატიკულიკონსტრუქციები და ლექსიკა;
|
||
51.
|
1
|
02.04
|
||||||
52.
|
შემაჯამებელი
N3
პოლიკარპე
კაკაბაძე
|
1
|
03.04
|
ტესტი
|
წერითი უნარების
განვითარება
|
მხატვრული
ნაწარმოების ანალიზის დაწერა, წერის სათანადო სტრატეგიების გამოყენებით
|
ქართ.
XII. 13
ქართ.XII.
14
|
|
53.
|
VI თავი
გაზაფხულის პოეტი -ანა კალანდაძე ,,თუთა“,
,,პაწაწინა რტო ვარ“,
,,თქვი არჯაკელო ხვიარა“, ,,მკვდართა მზე ვარ“,
,,არაბი ხარ“,
,,შიომღვიმეში“
|
1
|
06.04
|
ტექსტი,სახელმძღვანელო
|
კითხვის სტრატეგიების გამოყენება
|
ლექსის
მთავარი სათქმელის.
მხატვრული
ხერხების, ტექსტის ანალიზი და შეფასება, კითხვის სტრატეგიების გამოყენება
|
ქართ. X
II.1
ქართ. X
II2
ქართ. X
II.3
ქართ. X
II.4
ქართ. X
II.8
ქართ. X
II.9
ქართ. X
II.13
ქართ. X
II.14
|
კითხვა,მსჯელობაში
მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
|
54
|
1
|
07.04
|
||||||
55.
|
1
|
08.04
|
||||||
56.
|
1
|
10.04
|
||||||
57.
|
VII თავი
უთანაბრო ბრძოლის თავდავიწყება
გურამ რჩეულიშვილი
,,ალავერდობა“
|
1
|
13.04
|
2. ანალიტიკური
და კრიტიკული მსჯელობა ნაწარმოების ირგვლივ.
|
მოსწავლეები
შესძლებენ კონკრეტული ეპოქისათვის დამახასიათებელი თემისა და იდეის, ფასეულობათა სისტემის
ანალიზს.
გაიაზრებენ ეპოქას,ტექსტში ასახულ პრობლემატიკას,
იმსჯელებენ.
|
ქართ. X
II.1
ქართ. X
II2
ქართ. X II.3
ქართ. X
II.4
ქართ. X
II.8
ქართ. X
II.9
ქართ. X
II.13
ქართ. X
II.14
|
მხატვრული
ტექსტის გაგება-გააზრება; სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტექსტების შედგენა;აარგუმენტირებული
მსჯელობა კონკრეტული საკითხის/ თემის შესახებ
|
|
58.
|
1
|
14.04
|
||||||
59.
|
1
|
15.04
|
||||||
60.
|
1
|
16.04
|
||||||
61.
|
1
|
21.04
|
||||||
62.
|
VIII თავი
გმირი და ანტიგმირი
გურამ დოჩანაშვილი
,,კაცი, რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა“
|
1
|
22.04
|
მინი-ლექცია,
სემინარი,
მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის
სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მოსწავლეები
გაიაზრებენ ეპოქას,ტექსტში ასახულ პრობლემატიკას, იმსჯელებენ.იმუშავებენ ჯგუფებში, გამოიყენებენ ტექსტზე მუშაობის ეფექტურ სტრატეგიებს,შექმნიან
სლაიდებს.
|
ქართ. X
II.1,2.3.4.8.9.13.14
|
ტექსტის
გააზრება,ანალიტიკური კომენტარი,მსჯელობა
|
|
63.
|
1
|
23.04
|
ქართ. X
II.1
ქართ. X
II2
ქართ. X
II.3
ქართ.
XII.4,8,9,13,14
|
ტექსტის
გააზრება,ანალიტიკური კომენტარი,მსჯელობა
|
||||
64.
|
1
|
24.04
|
||||||
65.
|
1
|
27.04
|
||||||
66.
|
1
|
28.04
|
||||||
67.
|
1
|
29.04
|
||||||
68.
|
შემაჯამებელი
N4
გურამ დოჩანაშვილი
,,კაცი, რომელსაც
ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა“
|
1
|
30.04
|
ტესტი
|
მხატვრული
ნაწარმოების ანალიზის დაწერა, წერის სათანადო სტრატეგიების გამოყენებით
|
ქართ.
XII. 13
ქართ.XII.
14
|
||
69.
|
IX თავი რა დარჩა იგისგან
ჯემალ ქარჩხაძე,,იგი“
|
1
|
01.05
|
დისკუსია,მინი
პრეზენტაცია,
საშინაო დავალება
ტექსტზე
მუშაობა
|
მოსწავლეები
გაიაზრებენ ტექსტს იმსჯელებენ მწერლის სათქმელზე.
|
ქართ. X
II.1,2
.3,4.8913.14
|
ტექსტის
გააზრება,ანალიტიკური კომენტარი,მსჯელობა
|
|
70.
|
1
|
04.05
|
||||||
71.
|
1
|
05.05
|
||||||
72.
|
1
|
06.05
|
||||||
73.
|
1
|
07.05
|
||||||
74.
|
1
|
08.05
|
||||||
75.
|
1
|
11.05
|
||||||
76.
|
1
|
13.05
|
||||||
77.
|
შემაჯამებელი
# 5
ჯემალ
ქარჩხაძე „იგი“
|
1
|
14.05
|
ტესტი
|
მხატვრული
ნაწარმოების ანალიზის დაწერა, წერის სათანადო სტრატეგიების გამოყენებით
|
ქართ.
XII. 13
ქართ.XII.
14
|
||
78.
|
განვლილი
მასალის შეჯამება
|
1
|
15.05
|
შეჯამება
პრეზენტაცია,
დისკუსია.
|
მოსწავლეები
იმსჯელებენ XXს-ის ქართულ
ლიტერატურატურულ მიმდინარეობებზე,ეპოქის პრობლემატიკის ასახვაზე ლიტერატურაში
|
ქართ.
X II.1
ქართ.
X II2
ქართ.
X II.3
ქართ.
X II.4
ქართ.
X II.8
ქართ.
X II.9
|
განმავითარებელი/განმსაზღვრელი
|
|
79.
|
1
|
18.05
|
||||||
80.
|
1
|
19.05
|
||||||
81.
|
1
|
20.05
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий